2B3 Kontent / ريح / ToudiSoft

KOMPLEKSOWO I PROFESJONALNIE

„Pióro do wynajęcia”, słów cięcie-gięcie, wszelakie. Plus wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów NOWYCH MEDIÓW i SPOŁECZNOŚCI. Dużo słów zaczynających się na -i, bądź kończących na -eria, -eo, -24, -365. Interaktywność, indywidualizacja – z fokusem na الشرق الأوسط. Community building wokół marki / produktu / usługi. Rozwijanie społeczności, analizy. Jednym słowem, cały ten jazz …

 
 
  

 

WIZJA I KONSEKWENCJA w wykorzystaniu internetu do budowy społeczności wokół marki, produktu, usługi? Koncepcja i oś komunikacji poszczególnych działań to podstawa. Precyzyjne zdefiniowanie celów danego projektu oraz research rynku pod kątem istniejącej konkurencji i rozwiązań, pozwala uniknąć powielenia błędów innych. Doświadczenie nabyte podczas zarządzania największymi polskimi serwisami społecznościowymi (powyżej 3 mln UU wg Google Analytics) pozwala na dobranie odpowiedniej strategii działań, precyzyjnie „uszytej” na miarę oczekiwań i zaplanowanych celów.

 

Gąszcz dostępnych rozwiązań może skutkować podjęciem błędnej decyzji dotyczącej rozwoju: analiza rynku staje się w takim przypadku kwestią najzupełniej niezbędną i podstawową. Czas na działania: porównanie czynników konkurencyjności, weryfikację trendów, nasycenia rynku oraz potrzeb użytkowników. Wszystko w oparciu o respektowanie różnic międzykulturowych, które mogą doprowadzić do błędnego odbioru produktu na danym rynku oraz braku osiągnięcia założonych KPI. 
 
 
Atuty? Koncentracja na rynku Bliskiego Wschodu ( الشرق الأوسط ) plus wieloletnie doświadczenie. Wartością dodaną jest sprawność erystyczno-epistolograficzna i nieszablonowe podejście do słowa pisanego – również w zakresie kreacji / celu. To procentuje.
 
 

Miałem przyjemność pracować m.in. z:

              

 

     

 
Referencje? Case study? Zapraszam do kontaktu: vip [at] kunz [dot] pl