Companiet

KOMPLEKSOWO I PROFESJONALNIE

„Pióro do wynajęcia”, słów cięcie-gięcie, wszelakie. Wieloletnie doświadczenie w realizacji webinarów, projektów NOWYCH MEDIÓW i SPOŁECZNOŚCI. Dużo słów zaczynających się na -i, bądź kończących na -eria, -eo, -24, -365. Interaktywność, indywidualizacja – również na الشرق الأوسط. Community building wokół marki / produktu / usługi. Rozwijanie społeczności, analizy. Jednym słowem, cały ten jazz …

  

WIZJA I KONSEKWENCJA w wykorzystaniu internetu oraz działań online / offline do budowy społeczności wokół marki, produktu, usługi – lub kreacja i moderowanie paneli specjalistów i ekspertów? Koncepcja i oś komunikacji poszczególnych działań to podstawa. Precyzyjne zdefiniowanie celów danego projektu oraz research rynku pod kątem istniejącej konkurencji, zagrożeń i rozwiązań, pozwala uniknąć powielenia błędów innych. Doświadczenie nabyte podczas wieloletniej pracy w mediach – również telewizyjno / radiowych – zarządzania największymi polskimi serwisami społecznościowymi (powyżej 3 mln UU wg Google Analytics) oraz pracy wydawczej z liderami rynku w swoich kategoriach branżowych, pozwala na dobranie odpowiedniej strategii działań, precyzyjnie „uszytej” na miarę oczekiwań i zaplanowanych celów.

 

Gąszcz dostępnych rozwiązań może skutkować podjęciem błędnej decyzji dotyczącej rozwoju: analiza rynku staje się w takim przypadku kwestią najzupełniej niezbędną i podstawową. Czas na działania: porównanie czynników konkurencyjności, weryfikację trendów, nasycenia rynku oraz potrzeb użytkowników, klientów, podróżnych. Wszystko w oparciu o respektowanie m.in. różnic międzykulturowych, które mogą doprowadzić do błędnego odbioru produktu na danym rynku oraz braku osiągnięcia założonych KPI.
 
Nietypowy czas (m.in. epidemia koronawirusa) powoduje niestandardowe podejście. Webinary, konferencje, działania online, sesne Q&A, moderowanie dyskusji i paneli ekspertów? To tylko część z elementów, składających się na skuteczne działania w celu osiągnięcia zamierzonych efektów. 
 
 
Atuty? Unikalne metody, orientacja na efekt plus wieloletnie doświadczenie, również w pracy z rynkami Bliskiego Wschodu ( الشرق الأوسط ). Wartością dodaną jest sprawność erystyczno-epistolograficzna i nieszablonowe podejście do słowa pisanego – również w zakresie kreacji / celu. To procentuje.
 
 

Miałem przyjemność pracować m.in. z:

              

 

     

 
Referencje? Case study? Zapraszam do kontaktu: vip [at] kunz [dot] pl